گروه حوادث: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ، عامل شلیک‌های خونین به یک کارخانه‌دار دستگیر شد.

ساعت 30/17 دقیقه پنج شهریور رضا که 32 سال سن دارد درحالی که خون زیادی از پایش جاری بود وارد کلانتری ونک شد. گلوله کلت کمری پای راست او را مجروح کرده و عامل این شلیک خونین بعد از مجروح‌کردن رضا با سرقت خودروی وی از محل حادثه گریخته بود.

رضا که مالک یک کارخانه رنگ‌سازی در حوالی تهران است درحالی که وضعیت جسمی مناسبی نداشت درخصوص حادثه‌ای که برایش رخ داده بود به پلیس گفت: «چند ماه قبل یکی از کارگران کارخانه به نام حسین را به دلایلی از کار اخراج کردم ولی این کارگر خلافکار دائم با تماس‌های تلفنی خود مرا آزار می‌داد و درخواست مبالغی پول از من داشت. روز قبل از این حادثه طی یک تماس تلفنی درخواست کرد تا مرا ببیند من نیز با وی قرار ملاقاتی برای ساعت 17 در حوالی میدان ونک گذاشتم.

در زمان قرار به میدان ونک رفتم، حسین به محض دیدن من روی صندلی خودروام نشست و با کلتی که همراهش بود مرا تهدید کرد. وقتی با مخالفت من در برابر پرداخت پول مواجه شد با شلیک گلوله مرا مجروح کرد و بعد از آنکه مرا از خودرو به بیرون انداخت با سرقت خودروام از محل گریخت.

پلیس بعداز بررسی اظهارات مرد مجروح، پرونده را به اداره یکم آگاهی تهران بزرگ ارجاع داد. محمد تورنگ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ روز گذشته ضمن اعلام این خبر به همشهری گفت: بعد از ارسال پرونده به اداره یکم، کارآگاهان بررسی‌های تخصصی خود بر روی این پرونده را آغاز کردند و بعد از چند بررسی در نهایت ردی از حسین در شهرستان قم کشف شد و در نهایت متهم  بازداشت شد و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

کد خبر 3344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز